Diego Iglesias ven de
compartir con nós a súa experiencia en Karlshamn, Suecia, logo de participar
nun curso de innovación educativa . Non deixes de ler esta entrevista. Grazas,
Diego!
Tipo de mobilidade: curso
de formación
Institución de
acollida: ITC international (Vägaskolan, Karlshamn)
Duración: 5 días
Lugar: Karlshamn, Suecia
Podes describir brevemente en que consistiu a túa
mobilidade?
Un curso sobre enfoques
innovadores no ensino
Que contidos foron os máis relevantes para a túa
práctica docente?
Seminarios sobre uso das
TIC's e outras actividades para poñer en práctica os contidos dos módulos do
curso, visita ás instalacións da institución de acollida, presentación por
parte de docentes e directivos do centro de acollida do sistema educativo
Sueco, asistencia a unha sesión de clase dun curso de verán de inglés para
inmigrantes, visita a un museo de ciencias dirixido especialmente aos nenos.
Cales foron os aspectos máis positivos da
experiencia?
O uso das TIC para a
avaliación formativa e sumativa, a gamificación das clases
Como cres que podería mellorar?
Asegurándose de que a
mobilidade ten lugar durante o curso regular, permitiría un maior
aproveitamento da visita à institución ó poder ver o desenvolvemento das clases
de educación secundaria
Cal prevés pode ser o impacto da túa mobilidade na
túa práctica docente e no centro?
Particularmente poden ser
útiles as ferramentas aprendidas para reenfocar a avaliación cara unha máis
formativa. A nivel do centro, pode favorecer a internacionalización de
proxectos debido ás redes de contactos con profesores e coas institucións de
acollida.
En xeral, que balance fas desta mobilidade?
Moi satisfactorio
Estarías disposto/a a
participar noutra mobilidade dentro dun proxecto Erasmus+?
Sí
Recomendarías esta
experiencia a outros profesores?
Por suposto
Que lles dirías a outros
profesores que están pensando solicitar unha mobilidade?
Animaríos porque é unha experiencia construtiva e
enriquecedora tanto a nivel persoal como profesional, e un estímulo para a
continua formación e mellora da práctica docente.
Ningún comentario:
Publicar un comentario