"Impulso
á educación inclusiva a través da innovación, o plurilingüismo e a xestión
eficaz" é un proxecto europeo de mobilidade do profesorado dotado
cunha axuda Erasmus + para os cursos académicos 2018-2019 e 2019-2010. Este
proxecto supón unha continuación do primeiro proxecto Erasmus + do centro,"A educación inclusiva para unha escola do século XXI"; ambos son
froito dunha análise da realidade académica e sociocultural da nosa comunidade
escolar, que permitíu a detección de cinco áreas susceptibles de mellora e
incluídas no noso Plan de
Desenvolvemento Europeo e suxeridas no título do proxecto:
1)
A mellora da xestión e a calidade é fundamental para favorecer 2) a cohesión da comunidade escolar y así lograr unha inclusión máis efectiva da diversidade
sociocultural e do talento. Pousímos xa unha sólida estrutura de apoio á comunidade escolar que prevemos mellorar
explorando e creando novas accións de apoio. As tres áreas de
mellora restantes están en moi estreita relación coas dúas primeiras e son
clave para a consecución dos obxectivos do noso PDE. Trátase da necesidade de 3)
mellorar as competencias profesionais do profesorado, en especial a súa su
capacidade de innovar, 4) potenciar o plurilingüismo e 5) favorecer a
nosa internacionalización.
O noso equipo está altamente capacitado na súa labor docente grazas a un plan de
formación continua. Como
resultado, temos aplicado con éxito un enfoque baseado en la adquisición de
competencias clave a través de tarefas e proxectos e na aprendizaxe integrada de
contidos e linguas estranxeiras (AICLE). Á luz deste enfoque, vimos pondo en
marcha proxectos interdisciplinares e plurilingües recoñecidos como prácticas
innovadoras por publicacións especializadas. 8 destes proxectos desenvólvense en eTwinning, que ten xogado un papel esencialna selección de centros
colaboradores. Un 42% de nuestro profesorado,
porén, posúe un nivel
inferior a B2 en inglés; é por esta razón que o noso proxecto inclúe cursos de
actualización en inglés para permitir a todo o profesorado participar activamente
en proxectos plurilingües. Con
respecto á internacionalización, este proyecto permitirá afianzar a cooperación
con centros cos que estamos a cooperar grazas a eTwinning e ao programa Erasmus
así como establecer contacto con outros para cooperar en futuros proxectos.
O
proxecto consta de 15 mobilidades nas que participarán de 11 a 14 profesores. 6
son estadías de observación en centros educativos de Italia, Portugal e a
República Checa. Os participantes importarán boas prácticas de docencia, avaliación,
xestión e atención á diversidade e exportarán as nosas. 5 mobilidades son
cursos de formación en Finlandia, Italia (2)
e Reino Unido (2), que tratan sobre a xestión educativa, o ensino de
idiomas, a innovación metodolóxica e a educación inclusiva. As 4 mobilidades restantes son cursos de
actualización lingüística en inglés en Irlanda (2) e Reino Unido (2) para alcanzar los niveis B1
e B2. O proyecto tamén terá un impacto significativo en toda a comunidade
escolar e noutros axentes sociais grazas á difusión dos logros en reunións,
neste blog e publicacións periódicas en
diferentes medios. Co fin de integrar estes logros no noso desenvolvemento
estratéxico futuro, participaremos en xornadas, congresos e cursos para dar a
coñecer o impacto do noso proxect eestablecer contacto con futuros socios
colaboradores. Asemade, organizaremos cursos de formación dirixidos a docentes
de toda Europa en torno a las 5 áreas de mellora sobre as que agardamos que o
proxecto teña un impacto sostible.
Ningún comentario:
Publicar un comentario